[Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

| 10/09/2011 | 17 Comments

Nama Qila Wan Hisham mungkin asing bagi anda yang tidak menonton rancangan pelakon ini, tapi tidak bagi penggemar cerita Awan Dania. Meskipun hanya membawakan watak tempelan atau sebagai pembantu sahaja, aktress ini boleh dikatakan sebaris dengan Scha Al-Yahya dan Nasha Aziz dalam cerita Awan Dania itu. Dikatakan aktress ini dikatakan agak ‘sosial’ juga. Kami juga mendapat gambar yang panas yang dikirimkan kepada kami.

Gambar-gambar yang dikirimkan sangat ‘hot’ dan agak ‘terlampau’ dan hanya sedikit sahaja yang akan kami paparkan. Jika selepas ini tersebar dan keluar ke media-media lain, atau mungkin juga segmen panas ‘Melodi’ atau segmen ‘Terjah’, apakah anda semua dapat mengagak jawapan yang akan keluar dari mulut artis ini? Apa-apa pun, layankan gambar di bawah ini yang mungkin akan membuatkan anda berkata ‘Wow’! Bagi kami, ‘sendiri mau ingatlah’

qila wan hisham awan dania 62 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 32 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 142 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 162 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 42 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 182 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 52 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 152 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 72 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 82 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 132 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 122 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 101 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 1112 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

qila wan hisham awan dania 172 [Gambar] Aksi Terlampau Pelakon Awan Dania Qila Wan Hisham

Pesan kami kepada anda yang agak sosial atau berniat mahu menjadi artis, jaga la privasi anda sendiri. Jika dah keluar sampai macam ini, apa yang ingin anda katakan? Psst : Bagi i, ‘sangat sosial’ .. ^’^

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Gambar

About the Author ()

Im Masleeyana or you guys can called me, Nana! Just admin or penulis jemputan mengenai ruangan gossip di Leypark.com ini. Please email me if u guys have anything to share with us. Masleeyana@gmail.com. TQ!

Comments (17)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. RedVixen says:

    ek eleh… cium mulut je? hahaha.
    pasni mesti dia cakap, ‘itu bukan saye, manipulasi gambar, orang yg muka serupa tuu…’ keh3
    RedVixen nak shared pasal..Perlukah statement sebegini?My Profile

  2. Ekal says:

    Alamak, jangan-jangan dah ba**i minah nie.

  3. tipskerjaya says:

    cium pun ambil gambar jugak ker
    tipskerjaya nak shared pasal..Apakah GCR (Gantian Cuti Rehat)My Profile

  4. Boyz says:

    giler larh..
    teruk betul minah ni..
    ni la yang terjadi zaman sekarang
    dunia-dunia! =(

  5. sya says:

    elok sgt ke post benda2 mcm ni kat internet and sebarkan keaiban dia…walaupun dia buat mcm ni bukan hak kita tau nak sebar2….yang buat benda ni salah…yang menyebarkan kan pun berdosa juga…..xtau nak cakap lagi….berapa banyak org yg baca benda ni…bertahun2 sekali pun berlalu..org yg sebarkan benda ni…kena tanggung dosa tu…

  6. asraff says:

    apa la nak jadi dgn artis zaman sekarang nie….tanpa segan silu mendedahkan sana sini….kena la menjaga maruah diri sendiri dan keluarga….
    asraff nak shared pasal..Manchester City vs Birmingham 2-0My Profile

  7. wowberita says:

    rosak teruk minah ni….
    wowberita nak shared pasal..Promosi Hosting NetKL Pakej Large Biz RM250My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: